loading...
مرکز تفریحات و سرگرمی آکوسابا
مهدی علی کرمی بازدید : 19 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

برای دانلود فایل ها و نرم افزار ها از اینترنت مخصوصا فایلهایی که از حجم بالایی برخوردار هستند هموراه باید از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده نمود.نرم افزارهای مدیریت دانلود همواره این امکان را برای ما فراهم می سازند که با سرعت بالایی دانلود کرده و فایل ها ناقص دانلود نشوند و فایل ها تکراری دانلود نشوند و در صورت قطع ارتباط با سرور بتوان از ادامه فایل عملیات دانلود را آغاز کرد.
برای انتخاب یک نرم افزار دانلودمنیجر سایت یک موبایل استفاده از نرم افزار Orbit را به شما پیشنهاد میکند نرم افزاری ساده و رایگان که سرعت دانلود بالایی دارد این نرم افزار در عین سادگی که باعث آسانی کارکد با آن می شود حتی از نسخه های برنامه های مدیریت دانلود پولی نیز بهتر عمل میکند.
یکی از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار بهره گیری از تکنولوژی P2P برای دانلود فایل هاست که با استفاده از آن فایل ها در هنگام دانلود به چند قسمت تقسیم بندی می شوند و این عمل سبب افزایش سرعت دانلود تا ۵۰۰ در صد میگردد. از این نرم افزار میتوان در مرورگرهای معروفی همچون IE, Firefox, Maxthon, Opera استفاده کرد و همچنین این برنامه از پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP, MMS وd RTSP پشتیبانی می کند.

مهدی علی کرمی بازدید : 68 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دانلود قسمت جدید بازی مهیج Rollercoaster Extreme برای سیستم عامل Symbian^3 Anna Belle - بازی زیبا و جذابی برای سیستم عامل های سیمبیان گوشی های نوکیا در نظر گرفته ایم که طرفدار های بیشماری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است که قسمت جدید این گیم به تازگی عرضه شده با همان داستان و هیجانی دو چندان در این بازی شما باید کنترل یک قطار هوایی را بر عهده بگیرید و با آن لذت ببرید.

مهدی علی کرمی بازدید : 30 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی ورزشی بسیار سرگرم کننده فوتبال آمریکایی Backbreaker برای Symbian^3 Anna Belle : فوتبال آمریکایی یکی از هیجانی ترین و سرگرم کننده ترین ورزش های موجود جهان به حساب می آید که برای اولین با و به صورت کاملا اختصاصی برای گوشی های سیمبیان عرضه شده و از گرافیک و گیم پلی بالایی برخوردار میباشد که تا مدت ها شما سرگرم میکند.

مهدی علی کرمی بازدید : 62 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دانلود پک نرم افزار سیلور ابزار کاربردی Silver Pack Tools برای Symbian^3 Anna Belle - مجموعه ای بی نظیر از ابزارهای کاربردی برای گوشی های سیمبیان در یک پک سیلور با حجمی کم برای شما تدارک دیده ایم که شما با استفاده از این پک میتوانید تمامی نیاز خود را در برطرف کرده و تمامی برنامه های کاربردی را در یک جا برای خود جمع کنید.

مهدی علی کرمی بازدید : 80 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویجت از تقویم های رنگارنگ nHomeCalendar برای سیمبیان سه , آنا و بلله  : اگر دوست دارید با نرم افزار ویجت های تقویم های زیبا و رنگی در صفحه نمایش خود بهره ببرید این پک ویجت را برای گوشی سیمبیان خود دانلود کنید و با ان صفحه نمایش خود را تزئین کنید.

مهدی علی کرمی بازدید : 339 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تشخیص سن از روی عکس بنام Age Detector برای Symbian^3 Anna Belle : شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی با عکسبرداری و یا از روی عکس های گرفته شده قبلی خود در ان وارد کنید تا برنامه به صورت خودکار با اسکن و تشخیص چهره سن واقعی افراد را به شما نشان دهد.

مهدی علی کرمی بازدید : 65 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود Fruit Ninja بازی بسیار هیجان انگیز بادا با عنوان نینجا میوه که دارای 140 مرحله بسیار جذاب است و شما باید با انگشتان خود میوه ها را که به بالا پرتاب می شوند را تکه تکه کنید.این بازی جزو بهترین بازی های موبایل می باشد که می توانید هم اکنون از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

مهدی علی کرمی بازدید : 42 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

در این قسمت بازیی را به شما معرفی میکنیم که یکی از زیباترین و سرگرم کنند ترین بازی های سیستم عامل ای او اس به حساب می آید و طرفداران زیادی را نیز دارا میباشد و بعد از مدت ها انتظار انحصار این بازی شکسته شده برای و سیستم عامل بادا نیزعرضه شده است بازی Naught که برای شما تدارک دیده ایم دارای ویژگی های زیاد و گیم پلی عالی است که سبک خاص و جلوه ای وهم برانگیز را ارئه میدهد.

مهدی علی کرمی بازدید : 68 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی سه بعدی توپچی سنگین Heavy Gunner 3D برای گوشی های سیستم عامل بادا در دسترس شماست. اصل بازی زمان آینده را به نمایش در می آورد. زمانی که سیاره زمین مورد حمله بیگانگان قرار گرفته است.شما با کنترل برجک مسلح با تمام قوا ازتهاجم بیگانگان جلوگیری می کنید.بازی در دو حالت: بقا و شرکت در نبرد اجرا می شود. از ویژگی های Heavy Gunner 3D می توان به: گرافیک عالی 3D و استفاده از 120 سلاح ارتقاء یافته اشاره نمود.

 

مهدی علی کرمی بازدید : 25 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

از این پس برای سرعت بخشیدن به بروزرسانی وبلاگ مطالب را از سایت های بزرگ از جمله سایت یک موبایل،میهن دانلود،آسان دانلود،پی سی دانلود و ...کپی برداری می کنیم این موضوع را بیان کردیم تا شما بدانید ما از چه منابعی برای بروزرسانی استفاده می کنیم و نیز اینکه حق کپی رایت را به جا آورده باشیم.

با تشکر فراوان مدیریت سایت

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر‏ ‏نیازمند‏‏ ‏نرم‏ ‏افزار‏ ‏‏کدام‏ ‏سیستم‏ ‏عامل‏ ‏هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 6,360