loading...
مرکز تفریحات و سرگرمی آکوسابا
مهدی علی کرمی بازدید : 39 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (1)

 

ظاهراً دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد،شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است . چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است . تقویت صدا برای چت به صورت صوتی ، بازی با دوستان در یاهو مسنجر ، رادیو زیبا ، دسترسی آسان تر به وبلاگ ۳۶۰ درجه یاهو و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست!

یاهو مسنجر
مهدی علی کرمی بازدید : 38 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (1)

نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر، نرم افزاری کاملا رایگان است در خصوص امور مالی شخصی شما. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد درآمد ها و هزینه های خود را کنترل و مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید درآمد ها و هزینه های خود را به تفکیک و با گروه بندی های مورد نظرتان ثبت نمایید. همچنین گزارشات و نمودار های زیادی در نرم افزار وجود دارد که شما در کنترل و مدیریت دخل و خرج شخصی خودتان یاری می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید حدود ۹۹% فعالیت های مالی شخصی خود را ثبت نمایید و به تفکیک از آنها گزارش تهیه کنید. نرم افزار دارای واسط کاربری و عملیاتی ساده و قابل فهم است. در صورتی که می توانید با رایانه های شخصی کار کنید، مشکلی برای کار با این نرم افزار نخواهید داشت. با توجه به این نکته که این نرم افزار هر روز پیش روی شما قرار خواهد گرفت، قابلیت تغییر پوسته نرم افزار تنوع جالبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

مهدی علی کرمی بازدید : 34 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (1)

 

تم جديد و فوق العاده عالي DayDreaming كه از كيفيت بالاي برخوردار است . اين تم زيبا و جديد از تنوع رنگ بسیار خوب و چشم نوازی برخوردار ميباشد . اين تم فوق العاده مخصوص ويندوز سون آماده شده است . اميدواريم استفاده كافي را از اين تم بسيار عالي و زيبا ببريد .

مهدی علی کرمی بازدید : 26 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (1)

تم جديد و بسيار عالي و زيباي Concept Windows 8 Light كه مخصوص ويندوز سون و در سايت يك موبايل براي شما عزيزان آماده نموده ايم . كه اين تم بهترين گزينه براي تعويض ويندوز شما ميباشد . اين تم فوق العاده از كيفيت عالي برخوردار بوده و همان گونه كه از عكس آن مشخص ميباشد يكي از زيباترين تم ويندوز سون به حساب ميرود . شما ميتوانيد با استفاده از اين تم ظاهر ويندوز خود را تغيير دهيد و اميدواريم استفاده كافي از اين تم جديد را ببريد . كه شما عزيزان هم اكنون ميتوانيد اين تم زيبا را از سايت بزرگ يك موبايل دريافت كنيد .

مهدی علی کرمی بازدید : 19 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

برای دانلود فایل ها و نرم افزار ها از اینترنت مخصوصا فایلهایی که از حجم بالایی برخوردار هستند هموراه باید از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده نمود.نرم افزارهای مدیریت دانلود همواره این امکان را برای ما فراهم می سازند که با سرعت بالایی دانلود کرده و فایل ها ناقص دانلود نشوند و فایل ها تکراری دانلود نشوند و در صورت قطع ارتباط با سرور بتوان از ادامه فایل عملیات دانلود را آغاز کرد.
برای انتخاب یک نرم افزار دانلودمنیجر سایت یک موبایل استفاده از نرم افزار Orbit را به شما پیشنهاد میکند نرم افزاری ساده و رایگان که سرعت دانلود بالایی دارد این نرم افزار در عین سادگی که باعث آسانی کارکد با آن می شود حتی از نسخه های برنامه های مدیریت دانلود پولی نیز بهتر عمل میکند.
یکی از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار بهره گیری از تکنولوژی P2P برای دانلود فایل هاست که با استفاده از آن فایل ها در هنگام دانلود به چند قسمت تقسیم بندی می شوند و این عمل سبب افزایش سرعت دانلود تا ۵۰۰ در صد میگردد. از این نرم افزار میتوان در مرورگرهای معروفی همچون IE, Firefox, Maxthon, Opera استفاده کرد و همچنین این برنامه از پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP, MMS وd RTSP پشتیبانی می کند.

مهدی علی کرمی بازدید : 38 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

مسنجر قدرتمند نیمباز اینبار برای رایانه تحت ویندوز برای شما علاقه مندان به چت آماده شده،دانلود و از پت با آن لذت ببرید.با توجه به این که این مسنجر زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی می کند لحظات خوشی را برای شما عزیزان آرزو مندیم.

 

 


دانلود در ادامه مطلب

مهدی علی کرمی بازدید : 26 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

مرورگری ک امروز آماده کرده ایم یکی از به نام ترین مرورگر های دنیا به حساب می آید.اپرا رقیب سرسخت و همپای فایرفاکس است.البته فایرفاکس حرفه اول را می زند اما در رتبه ی دوم اپرا قرار دارد که لینک دانلود آن را به صورت رایگان برای شما قرار داده ایم.امیدواریم ک لذت ببرید.

دانلود در ادامه ی مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر‏ ‏نیازمند‏‏ ‏نرم‏ ‏افزار‏ ‏‏کدام‏ ‏سیستم‏ ‏عامل‏ ‏هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 134
  • بازدید کلی : 6,348